31 Ağustos 2013 Cumartesi

Aforizmalar IV

  • Gün geceye döndü, gece güne dönmek için yarışta. Sende dön bana ki döngü tamamlansın.  
  • Dönüşelim birbirimize, bir olalım, bölünemez, teklikte birleşelim. Çoğullanmayalım.  
  • Uykuda veya değil, seni görebilmektir yaşam, seninle olmaktır yaşamın sırrı.  
  • Senin gelişin yok sayar diğer gelişleri. Sen öyle bir gelirsin ki başka neyin geldiğini görmem. Belki kıyamettir belki saadet.  
  • Saadet, senin ellerin kadar sıcak bir düş. O düşe ermek için badeyi içmek gerek. O bade ki dudakların bir kadehtir.  
  • Kevseri tatmış gibi bir hâlin var. Sana susayışımın kaynağıdır sularının berraklığı.  
  • Tuba ağacının meyvelerini yemiş gibi bir durumun var. Sana acıkışımın nedenidir.  
  • Yeni düşünceler akmalı beynime ve içimden dışarı çıkmak için boğuşan sen'le ilgilenmeliyim biraz. 
  • Sevgiyle bak, beni gör, bana beni anlat, ben ki sadece seni anlatmasını bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder