8 Haziran 2017 Perşembe

Mutlu Aşk Vardır

Sen benim kaçıncı terk edişimsin,
Ben bir terk-ediş hâli miyim;
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

İmliyor nereye saklansam,
Gözlerin beni.
Bir imge olup demir atıyorsun zihnime.
Kuytularında sen varsın oyuklarımın,
Parmaklarımdaki boğumlarımın,
İzini sürüyor düşüncelerim.
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Bir gül de ışığını alsın gece gülüşünden.
Bir gül sun da kokusunu alsın peygamber.
Koku seni imliyor, göz ve dokunuş.
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Ceviz ağaçlarına tırmanan kediler gördüm;
Tırnak izlerini kovuklarda
ve oyuklara saklanan çocuklar,
Tanrı'dan saklanan insanlar,
Üstüme yağan dutlar, haziran başında.
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Silindi kader kitabına ne yazıldıysa,
Sana verdim kalemi, yeni baştan yaz beni.
Yaz beni kendinden türeterek;
Zira ben üremesiyim benliğinin,
Zira ben çoğalmış hâliyim aşkının.
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Gözlerin bir denizfeneri ışığı boğazıma takılan.
Bir buz kütlesi yüreğin içimi soğutan.
Yoğuşma ve yoğunlaşma hâli aşkım.
Uçup göklere karışma.
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Sen benim kaçıncı dönüşümsün,
Ben bir eve-dönüş hâli miyim;
Mutlu aşk vardır,
Yalnızca masallarda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder