4 Haziran 2017 Pazar

Ancksunamun

Ancksunamun
sil gözyaşlarını yüzünden
   -bir damlası taşı eritir
   -bir damlası ölüm kitabı'nı getirir
   -bir damlası hayatı değiştirir
ki sen düşersen gökyüzünden
tutacak kimsen yoktur
benden başka

Ancksunamun
kavra bileğimden beni
tut çek yukarı
düşüşüm sert ve yalın
sensiz
   -ellerin buz gibi
   -avuçların boşluğa bakıyor
   -ellerin nerde
düşüyorum

Ancksunamun
ölüler beni çekiyor
   -gözlerin beni yaralıyor
gidişin mühim değil
bıraktığın acı kadar
   -gidişin beni öldürüyor
gerisi mühim değil
bıraktığım taht kadar

Ancksunamun
ellerinden firavun kanı akıyor
   -bırak artık hançerini
   -zamanı geldi
   -soyun kimse gelmeden
dudaklarından kanım damlıyor

Ancksunamun
herkes sessiz
biz çığlıklar atarken lahtin kucağında
   -her aşk cezalandırılır
   -her aşk öldürülür
   -her aşk yadsınır
dirilişi bekle
benden
ellerim açar tüm kapıları

Ancksunamun
düşünme benden başka bir şeyi
bırak böcekler kemirsin bedenimi
dirilişi getireceğim senin için
   -sunacağım
   -yalnızca sanadır
   -sonu olmayan aşkın şarkısı

Ancksunamun
ben düşerken de
yukarıdasın
ben yukarıdayken de
   -nasıl başardın
   -hep hayatta kalmayı
   -ben her seferinde yeni bir ölümü tadarken

Ancksunamun
   -her aşk cezalandırılır
   -bazen
   -mâşukça

Ancksunamun
kulağıma çarpar antik Mısır dili
dilim dişime değer hiç durmadan
sesler ne kadar sert
dokunuşların gibi
   -sesler ne kadar sana benzer

Ancksunamun
dudakların altın madeni
onları işleyeceğim
   -aşk cinayet işler
   -ve bunu sever
   -acı erkeğe kalır
   -ölüm kitabı'nda anılan

Ancksunamun
   -ve bu aşktır
   -kendini var eden
   -kimseye gerek duymadan

Kadim Mısır Üçlemesi: II

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder