16 Haziran 2017 Cuma

Kanlı Meclis

Güzelliğin kana buluyor her yeri
   -ne demektir güzelliğin kana bulaması
   -öğrettin tüm bunları sen bana
ve beni. -Beni. -Beni! -Beni.

Andolsun var olan her şeye ki
güzelliğin kana buluyor ellerimi
bıçakları tutan ellerin sahibi sensin
ve turuncun kabuğunda olan
soyulmayı bekleyen tarafımdan.

Efendinin içindeki saklı köle
ne zaman çıkacak orta yere
işlemelere vuran alevlerin raksında
solumalarını görüyorum
aralıksız ve derinden
soyunmanı seyrediyorum
kabuğundan.

Eteklerine yuva yapmış anka
dirim dirim üstünde duruyor
aşkın benim erincim
ve beni göğsümden tutuyor.

Mendiller aşkın sembolü
çiğniyorum hepsini
sana ait değil hiçbiri
mendillerin üzerinde yürüyorum
ayaklarımın altında yol diye su
sular üstünde yürüyorum
Nil-l-l.

Güzelliğin meclisimi kana buluyor
   -akacak kan uğramaz yüreğe
   -yüreğim uğrak yerindir senin
ve ben bu meclisin efendisi miyim
anlamıyorum
her şeyi gölgede bırakıyor
güzelliğin-n-n.

2.6.17 19:17

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder