15 Nisan 2016 Cuma

Gördüğün Şey Değilim Ben

Gördüğün şey değilim ben,
Gördüğün, benim için ördüğün.

Ölüyorum her gün;
Soyum ne lanetler taşır ben bilmezken.
Soyu insanoğlunun,
Ne cinayetlere kurban,
Ne zulümler işlemiş kendi kendine;
Baba oğluna, oğul babaya;
Herkes birbirine düşman.
Kendini yarına miras bırakarak,
Cinlerle doluyken gece,
Kimsesiz bir pınar başında,
Ağu damlarken incir ağacından suya,
İçtim tüm susamışlıklarımla;
Mezarlık içinde yürürken,
Uzanmış bir el gördüm,
Toprağın içinden hayata;
Dedim kendi kendime:
Hangimiz daha ölü ey medfun?
Lanetler taşarken içimden,
Ben kendimin babası ve oğlu,
Ben soyumun başı ve sonu,
Ben cennetin ve cehennemin kesişişi,
Ben, ben, ben;
Ben her şeyin sahibi,
Zamanın ve mekânın.

Gördüğün şey değilim ben,
Gördüğün, benim için ördüğün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder