20 Haziran 2013 Perşembe

Her Yerde Seni Görüyorum

I see you everywhere, in the stars, in the river; to me you’re everything that exists; the reality of everything. Life, I tell you, would be impossible without you. 
"Her yerde seni görüyorum, yıldızlarda, nehirde; benim için var olan her şey sensin; her şeyin gerçekliğisin. Yaşam, sana söylüyorum, sensiz imkansız olurdu." 
— Virginia Woolf

Şimdi seni daha güçlü görüyorum.
Sende kendimi görüyorum her an.
Gözlerinde gözlerimi görüyorum.
Gözlerim kan çanağına dönmüş.
Kıpkırmızı olmuşlar sana bakıyorlar.
Sana bakan gözlerimin rengi hoşuma gitmedi.
Kendimde hoşa giden bir şey yok zaten.
Bir tek sen vardın bende güzel bulduğum.
O da sadece zihnimde bir köşeye çekildi.
Yürüyen yüzlerin tamamı sana benziyor.
Bana elini uzatan herkesin eli sana benziyor.
Yolda yürüdüğümde burnuma senin kokun geliyor.
Herkes ve her şey sana benziyor.
Bunların hepsi bir işaret olabilir mi?
Bunların hepsi yalnızlığıma giden yolda bana çelme takmak belki de.
Yalnızlık bana kavuşmadan önce benimle oynamaya karar verdi.
Her fırsatta senden bir parça çıkarıyor karşıma.
Güneş yatağıma doğuyor ve yakıyor.
Bu yakmasındaki amaç içimi yakışını hatırlatmak olmalı.
Gece olurken ilk önce odam karanlıklar içinde kalıyor.
Bu kararma sensiz karanlıkta kaldığımı hatırlatmak için.
Bulutlar yağmurda ilk önce herkesin içinde beni ıslatıyor.
Bu ıslanış sensiz akan pınarların anısı olmalı.
Bütün doğa olayları beni içine aldı.
Kopan fırtınalar, depremler, seller, felaketler.
Hepsi önce benim içimde gerçekleşiyor.
Önce fırtınalar koptu içimde, iç organlarım parça parça oldular.
Sonra gönül dağımı seller bastı, tuzlu sular tırmandı tepelerine.
Kalbimi lime lime ettiler.
Sonrasında depremler geçirdi vücudum.
Tamamen sarsıldım kemiklerimle, kıkırdaklarımla.
Acılar tırmandı tepeme kadar, beynime kadar ulaştılar.
Yayıldılar tüm vücuduma.
Bütün felaketler benden kaynaklandı.
Her yerde seni gördüm, hep sana doğru yürüdüm.
Senin kokunu izledim daima, sana ulaşmak için.
Senin olduğun yöne yöneldim hep, sana yakalaşabilmek için.
Şimdi kapıda kaldım, kapı suratıma kapandı.
Her yerde seni görürken seni hiçbir yerde bulamadım.
Kahroldum, beter oldum, beterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder