9 Aralık 2012 Pazar

Venüs'iye Feneri

Bu ışık hazneleri ancak gözlerinden geliyor olmalı.
Bu etrafı aydınlatan güneş ancak senin gölgenden arta kalanlar olabilir.
Bu ışıklar bir yol gösterici gibi.
Önümde sana gelen yolu aydınlatıyor.
Geceyi saran, karanlığı yarıp bana kavuşman için bekliyorum.
Ayaklarım yorgun ve bitap düşmüşken senin bana gelmeni istiyorum.
Vakit daha bir yavaş geçiyor beklerken.
Karanlık daha bir çöküyor kavuşmayı beklerken.
Şiddetli bir arzu uyanıyor içimden.
Gece erken çökmüştü.
Fenerinin ışıkları aydınlatmalıydı yolumu.
Sana gelen yol güneşin ekseni.
Gözlerimi açamayacağım kadar parlak.
Elimi uzatamayacağım kadar sıcak.
Kara deliklerle dolu evren.
Tutup uzaklaştırmak için beni.
Sınır tanımayarak uzanıyor dünyanın suları.
Işığın giderek artıyor.
Ra'nın başına koydular senin fenerinden gelen ışıltıyı.
Artık başında taşır seni o.
Atfedilmiş gibidir sana o güneş.
Çöllerin gündüzü senden geliyor.
Sana yaklaştıkça kuraklaşıyor toprak.
Bereket ancak sana ulaşınca sarıyor çevreyi.
Uzaklaştıkça senden, kaynıyor kanımız.
Fokurduyor hayat suyumuz.
Maviliklere gömülüuyor kayığımız.
Sensin yolu aydınlatan vasıtamız.

Venüs'iye Feneri.
Aydınlatacak yolun, karanlığa düştüğünde önümü.
Aresiskender'den.
Ares'in 7 harikası.
V.Ö. bilmem kaç yılı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder