15 Aralık 2012 Cumartesi

Umut Kırıntıları

Kalbimde dolanıyor hâla bir garip umut
Karıştırırken defterleri zihnime dolan fikirleri unut
Yatır beni göğsüne ve usulca uyut

Nefret duygularının kaynağını bul ve kurut
Mutluluk ağaçlarını kendi ellerinle büyüt
Patlamaya henüz hazır bir barut

Bağırmaktan kendime, sesim hâlâ kısık
İlk günkü gibi kalemim sürekli kırık
Vahşi insanların yüzündeki elmacıkları çıkık

Davranışlarında belli sendeki ülfet
Bana bir buram kokunu gösterişle lütfet
Sensiz günler sırtımda büyükce bir külfet

Sen varsan içinde hergün mutlu
Benliğimin köşesinde uzak bir kuytu
Bugünler bayrammışcasına kutlu

Umutlar tutup yakamdan çeksin beni.
Sevinç haykırışları sarsın güneşli ülkeni
Şişirsin rüzgar tütsülü nefesini

Umut kırıntılarına bastım bilmeden
Uzak diyarları gezdim hiçbir şey görmeden
Senden uzakta hiçbir nâme duymadan

Benim hâla umudum var bir yerde
Gözümün önündeki tül bir perde
Arkasındaki cennet hani nerde?


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder