20 Aralık 2012 Perşembe

Dilek Kuyusu

Bir dilek kuyusuymuşsun gibi uzandım sana.
Dipsiz derinliklerine bıraktım kendimi.
Servetim aktı sularına.
Sürüklendim götürdüğün yere.
Bilinmeyen bilinmezlikler ülkesine.
Suyunda gördüm kendimi.
Dokundum onda yüzüne.
Ve anladım gözbebeklerimdeki farkı.
Gördüm seni en derinde.
Gözbebeklerimin içinde.
Sessizce dolaşıyordun sularında.
Dileğimi dilemiştim ben oysa ki.
Kabul edilmemiş bir dilekti bu.
İmkânsıza yakın bir istek.
Benim hâlâ umudum var.
Dilek kuyusu gerçekleştirsin isteklerimi.
Sessizce akıp yolunu bulan sular sarsın çevremi.
Sulasın çölde açmayan çiçekleri.
Çölün ortasında boy verse bir lale, kıyamet mi kopar?
Kutupta bir sincap küklese?
Ve bir karınca tatile çıksa uzunca bir süre?
Dilek kuyusu değiştirsin bu akışı.
Farklı olsun onun dünyasında yer ve zaman.
Mekânlar farklılık göstersin.
Tersine aksın kumlar.
Ve su yükselirken yukarıya.
Aşağıya doğru hareketlensin atmosfer.
Sis tabakası en dipte olsun.
Yağmur yeryüzünden göklere çıksın.
Bulutlara dokunayım bende.
Güneş üşütürken beni gece ısıtsın.
Dilek kuyusu söylesene bana.
Çok mu zor istediklerim?
Dünya tersindende dönse.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder