2 Kasım 2014 Pazar

Geceyi Yamamak

Yılların ve yolların sonu olmaz.
Yıldızlar hiç durmadan ilerler,
Gecenin lacivert kumaşında.
Bir yıldızdan diğerine atlar,
Gene yolumu bulurum.
Işık ırmağında yüzer,
Ben gene varacağım yere varırım.
Hiç gürültü etmem aydınlıkta,
Karanlığımı bekler heyelanlar.
Ay'ın açtığı kocaman yırtığı,
Yamamaya çalışmakla hata ettik.
Geceyi dikemediğim için beni affedin,
İğneyi kendi eline batıran bir terziyim.
Geceyi dikemediğim için üşüyen çocuklar,
Beni affedin, istemedim korkutmak sizi.
Ben ezelden üzgünüm.
ve yılların sonu gelmedi,
Hep bir yenisi eklendi gidenin peşisıra.
ve yolların sonu gelmedi,
Hep yenileri eklendi,
Henüz eskileri bile bitirememişken.
Şimdi gecenin yamanmamış deliğinden,
İçeri üşüten bir yel girer.
Korkan çocukların sorumlusu benim.
İyi bir masal anlatıcısı olamadım.
Ben hep korkanlardanım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder