24 Kasım 2014 Pazartesi

Bakma Bana Öyle

Bakma bana öyle,
Alışık değilim aydınlığa.
Sunma yeşil ırmaklarla dolu cenneti,
Alışık değilim güneşe.

Yum gözlerini ve düşle beni,
Eğer görebilirsen karanlıktan ayırt edip.
Kısma dudaklarını ki inciler,
Çıksınlar sadeflerinden.

Bakma bana öyle derinden,
Ömrüm yetmez seni tamamlamaya.
Dayanamam gözlerin karşısında,
Duramam artık.

Aşk boğazından karşıya geçmeyi dilerim,
Bir kayığın içinde belki.
Orada boğulmak,
Gönül çukuruna gömülmek isterim.

ama, bakma bana öyle.
Alışık değilim diyorum sevgiye.
Hiç sevilmedi aslında, kimse.
Kimsenin alnında yok böyle bir yazı.

Kaçır artık gözlerini benden,
Yetmez mi bu tutsaklık?
Neden dilersin sevgilim esaretimi,
Özgürlük bana özgüydü oysa

Bakma bana sevgilim bakma.
Âşık erir karşında bakma.
Tükenmişliğin suyundayım,
Bana öyle bakma.

10.XI.2014

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder