8 Ekim 2017 Pazar

Arlington

Gel, konuşmasan da olur.
Otur, içimin ısınmaya ihtiyacı var.
Dışarısı soğuk, gece soğuk,
Ayazda kalmış düşlerim.

Sus, sesini duymasam da olur.
Hâlâ aklımda yankısı boş duvarların.
Duvarlar fotoğraflarınla dolu,
Kitaplar bellekten arta kalanlarla.
Pencereyi açık bırak,
Rüzgârlara karışıp odana gireyim.
Dokunayım tenine buhar olup.

Seç, hangi hayat bana düşense.
Kapat, sana çıkmayan tüm yolları.
Yokuşun başında durmuş,
Gelen gideni seyrediyorum,
Bir elimde gülle,
Gelmeni bekliyorum.

Yavrum al beni kucağına,
Yorgun düştüm.
Yavrum al beni kalbine,
Üşüyüp durdum.

Ah- gelip bir kez görse,
Ah- gelip eli bir kere tutsa,
Ah- gelip boyna bir kez sarılsa,
Ah- gelip omuzlara bir kere uzansa,
Ah- gelse.
Tüm bu ahlar üçüncü şahıs dilinden,
Şahıssızlığa,
Boşluğun yankısı.

9-30-2017
JAX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder