20 Aralık 2015 Pazar

Oda Müziği

Bir odaya kapatılmışım,
Kendimle baş başa.
Durdurun şu akan zamanı diye bağırıyorum,
Çağırıyorum;
Günler önümde kül,
Sesleniyorum;
Durdurun dönüp duran dünyayı.

Bir odaya kapatılmışım,
Seninle baş başa.
Gözlerin engerek, süzülür karşımda,
Isırır dudaklarımı kenarından,
Koparır bir parça, yanağımdan.
Lav saçar gözlerin ve yakar dilin;
Kapılmışım gözlerinden nehre,
Suyun akışına bırakılmış;
Geceye çivilediğim yıldızların ışığı altında,
Kapanıyorum;
Koyu karanlıklara bürünmüş aydınlık ayakların dibinde,
Yatıyorum;
Seslen, adımla seslen bana,
Senden koptukça ben'leşiyorum.

Bir odaya kapatılmışım,
İnsanoğluyla baş başa.
Bir o beni öldürüyor bir ben onu doğuruyorum,
Ölümlerle doğumların farkı kalkıyor aradan,
Sessizlik, yeni bir ân bu,
Anlıyoruz;
Lanetlenmiş hayatın bir parçasıyız,
Boz renkli.

Bir oda,
Oda müziği,
Senoda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder