15 Ocak 2014 Çarşamba

Kış Günü, Şaman Masalı

"Seversem abartırım." /Burak Aksak/


Karın olmadığı bir kış günü,
Kıştan çok uzak bir kış günü,
Kışı kış yapan doğumumdan uzak,
Uzak, çok uzak bir kış günü,
Ben seni sevmeye başladım.
Gelip ezelden, sürüp giden ebede.

Semavi ışıkların olmadığı,
Rüzgarın yerli yerinde durduğu,
Kör baykuşların gece seslendiği,
Şamanın kutsal ayinini yaptığı gün,
Ben bir mecusi dergahında ayinde gibi
Seni sevmeye başladım.
Gelip geçmişten, sürüp giden geleceğe.

Atmosferi delen bir yıldız,
Atlas'ta bir adaya düştüğünde,
Kör baykuş ölümü tadıp
Ayin yapan şaman son nefesini verdiğinde,
Bir rahmet yerden göğe yükselirken,
Kış günü, kıştan çok uzakken,
Bundan çok uzun saatler evvel,
Ben seni sevmeye başladım yeniden,
Gelip kısa anlardan, sürüp giden geniş zamana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder