30 Ocak 2014 Perşembe

Aforizmalar VI

  • Frank'ın ruhu ruhuma değdi ve ben Milenka'yı aramaya çıktım. Onun izini sürüyorum, o yokken onun arayışını teslim aldım.
  • Sensizlikle dolu günleri anlatacağım, söz.
  • Her Âdem kendi içinde Havva'sını taşır.
  • Her düştüğümde kanayan avuçlarımı senin öperek iyileştireceğini bilsem, yerden kalkmazdım hiç.
  • Bir bilinmezlik ile başlar bütün denklemler.
  • Biz severiz sevdiğimizi, sevmek duygusunun güzelliğinden ötürü.
  • Bazı şeylerden daha önemli bazı şeyler var. -Sen gibi.-
  • Bir çocuk, dünyaya çocuk kalmak için gönderildi.
  • Tüm kusurlar, kusursuz kılmak için var. Kusurlar, kusursuzlaştırır, kutsallaştırır.
  • Yine gece, yine hüzün. O büyük Yaratıcı, geceyi, karanlığına sığınalım diye mi yarattı? O karanlık ki bütün kollarıyla sarıyor âdemoğlunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder