4 Ocak 2018 Perşembe

Tampa

I
Yalnızca hayal etmek ve geçmişi düşün-
mek beni ne zamana kadar oyalayacak
bilmiyorum ve insan denen bu şeyin sa-
dece düşünerek ilerleyebileceğini, çün-
kü unutmanın aynı zamanda yok olmak
demek olduğunu: söylüyorum.

II
Ardımda kalan herkesin ve her şeyin
yalnızca arkamda kalmayıp belleğim-
de ileriye doğru bir atılım yaptığını ve
her şeyin hatırlanmak için varlığıma
dokunduğunu: anlatıyorum.

III
Sadece bir kişinin hatırlayabileceği
şeylerin ancak acı verebileceğini öğ-
rendiğimde ve hatırlamanın insana
verilebilecek en acı güzelliklerden
olduğunu anladığımda, bunları an-
latmanın apansız bir yorgunluk ol-
duğunu: düşünüyorum.

IV
Düzenli cümleler kurmanın ve bunla-
rı anlamları kesin olarak anlaşılacak
biçimde gerçekleştirmenin ve hiç boş-
luk bırakmamanın aynı zamanda öl-
günlük olduğunu: belirtiyorum.

V
Tampa'nın ölü bir şehir olduğunu ve
ancak soğuğu misafir ettiğini: not e-
diyorum.

1-3-2018
Amelia Island

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder