8 Ocak 2018 Pazartesi

Melody

Acılar çiziyor yüzümü.
Kısıyorum gözlerimi ve bakıyorum,
Gözlerin okuyor beni;
Bir kitaba bakar gibi,
Ezberliyor beni.
Dokunmak ve doymak istiyorum dudaklarına,,
Kanla yarmak göbek deliğini
ve ordan almak;
Yeni bedenimi.

Sancıları dinmiyor ellerimin,
Yazıyor ve çiziyor durmaksızın.
Muşambalaşmış ellere dokunmaktan,
Muzdarip yüreğim.

Kan dinmeden gelmez huzur.
Alıkonmuş takvim;
Saat, dakika başı batıyor bedenime,
Gösteriyor kendini.
Ayrısın ve uzak,
Bir yengecin kıskacında,
Ölüme meydan okuyor balık:
Ölüm işte bu kadar yakın.

İnsan anatomisi dediğimiz bu şey,
Kışkırtıyor beni.
Ölürken kadehe şarap koymaya devam etmek
ve fırlatarak bardağı şampanya rengi duvara,
Doğrudan şişeden içmek,
tıpkı,
İçerken dudaklarındaki ruju,
Gerçek dokusunu keşfetmek dudaklarının
ve ağzını yoklamak,
içinde ne olduğunu araştırırcasına.

1-7-2018
JAX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder