5 Ocak 2018 Cuma

Museum of Fine Arts, St. Petersburg

I
Yaslı bir metin gibi neresine dokunsam
bu sayfanın, sanki ağlamaya başlayacak
birden ve ben, ne yapacağımı bilmeden
gözyaşlarını silmek isteyeceğim bu is-
li kitabın.

II
Sırları dökülmüş bir ayna gördüm Tam-
pa yolunda, her şey öylesine bulanıktı
ki, bir ân yaratılacağı unutulmuş bir in-
san sandım onu, bir uzvunun konması
gerektiği unutulan.

III
Bir paçavra gibi sokaklarda gezen in-
sanlara adım başında gördüğüm bu tu-
haf ağacın adını sordum ve hiçbiri bil-
mezken bunu, söyledikleri yalnızca ke-
silmemeleri gerektiğiydi, nedenini ken-
dileri de bilmeksizin.

IV
Buğday tarlalarını öylesine özledim ki
bu kumsalları zihnimde nasıl evirebile-
ceğimi düşünmeye başladım ama bu-
nun mümkündüz bir düşsel çalışma/ça-
tışma olduğunu da bilerek.

1-4-2018
JAX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder