9 Mayıs 2014 Cuma

Yıkıcı/Yapıcı ve Yakıcı Gönül

Gönül yıkıcı/yapıcı ve yakıcı.
Hangisini aldıysan bu kadehten,
Şimdi tekrar bırak olduğun yerden.
Ses verirken kirli ellerinle,
Bu kadehin artan çınlama sesine,
Kendine yönel, kaldığın yerden.
Yaktıkça ateşini körüklediğin,
Su içtikçe daha da acıkan,
Bu düşsüz geceyi artık sonlandır,
Uyanmaya çalış, uyuduğun yerden.
Kollarındayken hülyâlı bir dilberin,
Gönlüme hücum ederken neferi,
Boynumda duyuyorken nefesi,
Uyandırsın bir mahkûm beni,
Bu hapis-hâne köşesinden.
Şimdi tutsak düştüm bu âlemde,
Âlemden ziyâde kendi elemimde.
Kurtarmalı bir iyimser beni,
Bu kanlı savaştan.
Ölüyorum, ölüyorum, bak ölüyorum.
Öldükçe doğup, suyu gördükçe harlanıp,
Rüzgâr estikçe gürleyip, geliyorum, sana.
Biri sevsin beni, kaldığı yerden.
Sen sev beni, doğduğum yerden,
Dudaklarının ucundan.
Gönül yapıcı/yıkıcı ve yakıcı.
Benimki sevici, sarılıcı, öpücü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder