19 Temmuz 2013 Cuma

Sen Güzel Uyursun

Seni özlediğimi düşündükçe, gücünü yitirmiş bir derebeyi gibi yalnız hissediyorum kendimi. Sessizleşiyorum. Oysa konuşmayı nasıl da sevdiğimi bilirsin. Gece, en güzel uyku şarkılarını söylerken bile, susamazdım. Bilsen biraz sese nasıl da ihtiyacım var. Sadece biraz ses. Taşıyamıyorum bu yalnızlığı, oysa nasıl da çoğul yaşıyordum seninle her şeyi. Şimdi çıkıp gelsen, işte buradayım, desen. Kendimi iyi hissetmem için sadece gülümsemen bile yeter. Yalnız ruhların kalıplarına sıkışmış sözler yazmak istemiyorum. Yedi cehennem, sekiz cennet olduğunu biliyorum. Bu yüzden, sırf bu yüzden seni bekliyorum. Yoruldum artık. Sözlerimi ayıklayıp, onlarla çoğalmak istiyorum. Gel artık, yalnızlığı sevmiyorum.
Yekta KOPAN, Kediler Güzel Uyanır

Sen güzel uyursun.
Uykuların güzeldir.
Rüyalarına dadanmak ve orada da seni yaşamak istiyorum.
Rüyalarıma girmeni ve beni orada da bulmanı arzuluyorum.
Sen, beni yalnız bırakmayan bir konumda olmalısın.
Her yerde karşıma çıkmalısın.
Yalnızlığın bulutlarını dağıtmalısın.
Şimdi sen yokken yanımda, ben sessizim.
Sessizliğimin kaynağı sensizlik.
Sen olmayınca yolumu bilmeden yürüyorum.
Divaneyim, dolanmakta.
Seninle konuşmak istiyorum.
Sesini duymayı arzuluyorum, hiç susmamanı.
Sen hiç susma bende hiç susmayayım.
Beraberce konuşalım, konuşalım.
Seni özledikçe uyumak istiyorum.
Derin bir uykuda sana dalmak istiyorum.
Sen çıkarsın rüyamda karşıma, seni görürüm.
Sonra uyandığımda henüz gitmemiş olursun.
Gözlerim seni ararkan bulacakmışım gibi hissederim.
Sanki yanımdaymışsın gibi, beni gözetliyormuşsun gibi.
Henüz daha sıcaktır yanaklarım.
Saçlarım dolanmıştır birbirine.
Yüzüm yüzünü ararda durmak bilmez hiç.
Seni bulana kadar durmak istemez gönül kuşum.
Rüyalarımdan özlemini silmelisin.
Özlemek güzel, senin kadar olmasa da.
Birde bu özlemi sonsuza dek bitirsen artık.
Gerçekliğe uyanmak istemem.
Rüyamda senin oluşun tek gerçeklik olmalı.
Ve karşımda seni bulmak olmalı bundan sonraki gerçek.
Başka bir gerçeklik olmamalı, olmayacak.
Rüyalarım sadece seni gördüğümde güzelleşebiliyor.
Yokluğunda her gece karabasanlar geliyor ziyaretime.
İçime korku çöküyor, sensizliğin korkusu.
Hükümsüz bir korku bu, hükmedemiyorum.
Gel, gel ki özlem derin bir soluk alsın.
Kavulaşalım, gel, Kaf Dağı'nda.
Sen güzel uyursun.
Ben yanımda sen olunca güzel uyanırım.
Mutlu bir dünyaya.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder