26 Temmuz 2013 Cuma

Aforizmalar III

  • Gökte dolanan yıldızlar var. Şimdi bir yıldız olsan seni tutmak için dünyayı dolanırdım. 
  • Dergaha kabul edilmeyi bekleyen dervişler gibiyim aslında. Gönül dergahına kabul edilmeyi bekliyorum. O kapının önünde bekliyorum, sabahlıyorum, içeri al beni. 
  • Ay saklanmış burada, ortada yok. Sen yoksun diye bulutlara gizlenmiş. 
  • Seni özlemekte güzel ama sen daha güzelsin. 
  • Düşünüldükçe daha da çoğalıyorsun. 
  • Uyusam rüyamda, uyansam hülyalarımdasın. Her daim bendesin. 
  • Sen benim paha biçilmez sanat eserimsin. 
  • Beni sadece sen uyandır, başka kimse uyandırmasın. Ben sadece sesinle uyanmak istiyorum. Ve her uyanışımda seni yanımda bulmak, dudaklarında kocaman bir gülümsemeyle. 
  • Özgür ol. Ben duvarlardan hoşlanmam. Gökte duvar yok, uç bana doğru. Bırak geride ne kalırsa kalsın. 
  • Onlarca kitap okudum. Meğer hepsi sana dair güzel bir şeyler söyleyebilmek içinmiş. Anlamını şimdi anladım. 
  • Senin için güzel olabilecek birkaç cümle söyleyebilmek için yüzlerce kitap daha okumaya hazırım ve yüzlerce film izlemeye ve yüzlerce şiir ezberlemeye ... 
  • Kulaklarımda sesin çınlıyor. Uzun zamandır yakından duymadığım sesin. Musikinin en güzel tonundaki sesin. Sevgili sesin. 
  • Her şeyin vakti geldi. Seninde bana gelme vaktin gelsin. Gelsin, gecikmesin, sağda solda oyalanmasın, gelme vaktin gelsin hemen. 
  • Cennetin fethi yakın. Sen gelince fetih tamamlanacak. 
  • Gökyüzünde bir sürü yıldız vardır şimdi. Ama hiçbiri sizin kadar aydınlatmaz içimi. Sen güneşten daha aydınlıksın ve sıcacık ve sevgi dolu. 
  • Sevgimin kaynağı sensin, sen çok büyüksün ki sevgimde senin için büyük.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder