31 Temmuz 2013 Çarşamba

Şarap Gibi Sesin

Bir kadeh şarap gibi geliyor bana sesin.
İçmek istiyorum sesini.
Kadeh kadeh doldurmak istiyorum.
Sarhoşluğu paylaşmak istiyorum.
Her yudumda yeni bir dünya kurmak.
Her nefeste yeni bir dünyada uyanmak.
Kendimden, sesinle geçmek istiyorum.
Kendimden, seninle geçmek istiyorum.
Kendimi geçip sende kalmak istiyorum.
Bir kadeh şarap gibi sesin.
Hüznü yok etmeye yeter.
En mutlu an için var gibi.
Mutlu olmak için sesini duymak kâfi.
Senden bir piramit inşaa eder gibi yükselir.
Sesini doldurduğum kadehlerden kule yaparım.
Zirvesine kahkahalarını yerleştirir.
Keops'u geride bırakırım.
Bir şişenin içine sıkışmış gibisin.
Artık kadehle buluşma arzusu var.
Kırıp kadehi durmadan içmek istiyorum.
Sesinle uyanmak istiyorum.
Gece güne dönmüşken, sesin bana dönerken.
Sende bana dön sesinle.
Sesin kırdırsın bana kadehleri.
Çınlatsın şarap şişelerini.
Yıksın kadehlerden piramitleri.
Geride bıraksın gramofondaki sesi.
Şarap gibi sesin.
Bir kadeh sesinden içmek istiyorum.
Doyarak, kanarak, arzulayarak.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder