3 Eylül 2012 Pazartesi

Schizophrenia

İki gerçek yaşantının ilkini süslüyorsun.
Rüyalarımı gerçek, gerçekleri rüya olarak algılamak istiyorum.

Her rüyamda ya bizzat seni, ya vekil olarak senden gelen varlıklar görüyorum.
İzlerin yansıyor yüzüme.
Nazik ellerini tutuyorum, merdivenleri tırmanmak istediğimde.
Yaratıcı'nın (c.c.) boşluklu olarak yarattığı parmaklarımı senin parmaklarınla süslemek istiyorum.
Sol yanıma mühürlemek istiyorum seni.

İki gerçek yaşantının ikincisini süslüyorsun.
Rüya dışına çıktığımda varlığını katilimmişsin gibi ensemde hissediyorum.
Gözlerin beni izler her yerde, sözlerin beni anlatır bütün diyarlarda.
Nefesin takip eder beni evrende.

Sen iki yaşantımda da gerçek olansın.
Gerçekliğin gerçekleşme ümidisin.

Ş arapsı bir tonda
İ simsiz bir ülkede
Z akkum olanın tadıyla
O yunun bir parçası olup
F ener gibi aydınlatsan geceyi
R üyalarıma sevinç
E vrene mutluluk saçıp
N acizane benliğime teşrif eder misin?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder