28 Eylül 2012 Cuma

Sana Sarı Laleler Aldım

Sana sarı laleler aldım.
Tek tek seçtim milyonlarcası arasından.
Her birini özenle seçtim, seçilmiş olana.

Adak gibi adadım her birini sana.
Öyle bir sardım ki, bağcıklarını yüreğimden saldım.
Her çiçek verişinde senin için heyecanlandım.

Mücevhermişcesine değerli bir biçimde korudum.
Kapalı kapılarda değilde gökyüzünde barındırdım.
Bulutlara ektim tohumlarını.
Yağmurlarla suladım diplerini.
Güneşle sıvazladım yapraklarını.
Senin için büyüttüm fidanlarını.

Yolladım dünyanın dört bir yanına, her köşebaşında seni göreyim diye.
Seni gören herkes farklı bir duyguya kapıldı.
Ne senden kopabildiler, ne de sana ait olabildiler.
Ben ise tamamen sana adadım her şeyi, her nesneyi.
Rengarenk hâle getirdim, senin gibi karmaşık yapıda olsun diye.
Kırmızının en koyusundan, sarının en hafifine kadar renklendirdim.
Her bir tanesini kendi ellerimle boyadım.
Topraktan aldım renklerini, sulu boyayla boyar gibi boyadım senin için.
Fırçamla her vuruşumda güzel kokulu yapraklarına daha farklı renklere boyandılar.
Teninin kokularını verdim onlara, senin gibi harikülâde bir boyuttalar artık.
Senin rengini verdim onlara, sana daha bir benzesinler diye.

Sana sarı laleler aldım.
Her bir tanesini alırken topraktan; yepyeni bir tebessümle.
İpliklerini saçlarından sardım, saçlarımdan bağladım.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder