13 Eylül 2012 Perşembe

Elinin mürekkebiyle bana karışıyorsun.

Elinin mürekkebiyle bana karışıyorsun.
Tozlu sayfalarda dolaşıyorsun, kütüphaneleri toz duman ediyorsun.
Saatlerce şiirler, yazılar yazıyorsun.
Sürekli test kitaplarıyla boğuşuyor, itişip kapışıyor ve kavga ediyorsun.
Ellerinde ojeler yerine mürekkepler dikkat çekiyor.

Elinin mürekkebiyle bana karışıyorsun.
Destansı bir çekimle bağlaşıyoruz.
Elindeki mürekkep içine sinmiş ve dudaklarından şiirler akıyor.
Saçlarından yazılar süzülüyor.
Gözlerinden harfler parça parça salınıyor.

Elinin mürekkebiyle bana karışıyorsun.
Mürekkebin karası saçlarına işlemiş.
Ojelerinin rengini değiştirmiş, rameline ilham vermiş.
Mürekkebin karası gözlerine işlemiş.
Katran karası bir varlıkla beni süzüyor.

Elinin mürekkebiyle bana karışıyorsun.
Tutuyorum o mürekkep dolu elleri; öpüyorum, öpüyorum, öpüyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder