18 Ağustos 2012 Cumartesi

Uyku Sersemi Karalamalar

İnsan uykusundan uyandığında dünya çok yabancı geliyor.
Bambaşka bir evrenin bir parçasıymış gibi düşünüyor.
Çevresini tanımlaması zamanını alıyor.
Bu hâller ne kadar güzeldir aslında.
Dünyanın boş bir uğraş olduğunu anladığı ve uğraşını kestiği dakikalardır aslında.
İnsan uyanana kadar dünya değersizdir.
Ne zaman ki insan uyandığını düşünür, işte o zaman dünyaya değer yüklemeye başlar.
Bir nevi insan uykusundan uyanıp, gaflet uykusuna yatar.

Bebeklikte olduğu gibidir aslında.
Dünyaya boş gözlerle bakar insan. Çevresinde dolaşan objelerin anlamını, mantığını ve varlığını kendine kanıtlamaya çalışır.

Bende işte böyle bir ruh haliyle, böyle karalamalar yaptım.
Bu kadar yazıyıda yazabildiğime göre artık uyanmışımdır.
Günaydın.
Bu güzel güne 2 güzel şarkıyla başlayalım balım.



Bu sabah erken uyandım hiç uyuyamadım gözüme uyku girmedi 
Yorganlar yastıklar sivrisinekler uyumamı istemedi 
Yinede senle uyanmak herşeye rağmen beni kendime getirdi 
Oysa sen burda değilsin bile 
Seninle olmak sana dokunmak değilki 

Günaydııııın, günaydın sevgilim  


Biliyorum sende kalkınca hemen yanında aradın beni 
Kahvaltı yapmak istemiyorsan suçlama zeytinleri 
Şimdi bende bir çay koydum içiyorum keyifli keyifli 
Belki sen burda değilsin bile 
Seninle olmak sana dokunmak değilki 

Günaydııııın, günaydın sevgilim 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder