4 Nisan 2015 Cumartesi

Aforizmalar IX

  • Ak kanatlı kuşların üzerinde geldi ölüm. Biz ölümü de sevenlerdeniz.
  • Bence senin ömrün benim ömrüme ekleniyor, ben iki ömür yaşamış gibi oluyorum.
  • Yine de ben senin için bir boşluktan ibaretim, bir anlamım yok. / Yine de insan bir boşluktan ibaret, bir anlamı yok.
  • Çok sancılı bir süreçti. Sonunda edebiyat parçalandı. Ben doğdum.
  • Yüzümde olmayan her şey içinde. Güzellik.
  • Ben öldükten sonra da intihar etmek isterim, sevinçle. / İntihar ettikten sonra da şiirler söylemek isterim, umutla. 
  • Kışın ölüm demek olduğunu söyleyenler, onun beni getirdiğini bilmez mi? 
  • Bir mevsimin gelişi bir başkasının sonu, neden hiçbiri iç içe geçemiyor, sen yaz mısın ben de kış, kavuşamıyoruz birbirimize, niye böylesine ayrıksı duruyoruz? 
     
  • Şiir yazamıyorsak kelimeler neye yarar?
  • Kimsenin inanmayacağı uzun hikâyeler anlatacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder