7 Temmuz 2014 Pazartesi

Aforizmalar VII

  • Toprak olmak ölmek demek değildir hiçbir zaman. Doğmak demektir bir yandan da. Nereden geldiğini bilmek, bilinirleştirmek demektir. Dün yaratıldığında bugün barınmak demektir, yarına kadar.
  • ALLAH tüm noktalama işarelerinin belasını verdi. -Nokta hariç.- Çünkü nokta, hiçbir şeyi arada bırakmadı, diğer hepsi arada kaldı.
  • Damarlarımda kanın değil mürekkebin dolaştığını hissediyorum. Dökülen her damla kan kelimeye dönüşüyor.
  • Benim cennetimde konuşan kitaplar var, huriler yok. Cennet, kitaptan tuğlalarla örülü köşklerden ibaret. Cennetimde insan yok.
  • Cennet, Venüs'le örülü. Başka isim yok. Benim ismim Venüs'ün ismiyle örülü.
  • Zamandan muaf yaşamak, ölümsüz olmak değildir. Zamandan muaf olmak, hiç yaşamamaktır, anlatamamak, yaşatamamaktır.
  • Bir tek kitaplar anlıyor beni ve kalbimi kırmıyor.
  • Tüm çirkin insanların ortak özelliğidir bedensel içeriklerden yoksun işlere yönelmek.
  • Hayatım Züleyha ile Hatice'yi sevmekten ibaret, birde arada kalan şeyleri.
  • Tek tük kalan birkaç yüreğe benzer yüreğim, soyum tükeniyor, soy tükeniyor.
  • Sevgide rakamlar yoktur, sevgide cennet vardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder