26 Kasım 2020 Perşembe

The Postman Always Rings Twice

Her ölüm ardında yas bırakmaz
her ölü ardında yas
şu tüfeği doldur da doğrult bana
tüfek dolu mu doğrult bana
tüfek dediğin lanetli bir sandık
doğrult bana
an'andan kalan tüm çeyizinle
öfke şeytanın doldurduğu bir tüfek
hep doğrulu bana.

İnsan kendi ıssızlığında kendini bulur
kendini kendinde bulmazsa insan
insan kendini vurur.

Postacı kaç kere vurur kapıyı umursamam
şans kapıyı kaç kere çalar
bir suikast girişimi kaçıncıda başarılı olur
insan kaçıncı intiharında arzusuna kavuşur
ve ölüler mezardan bile konuşur
tanrı dediğin bir sanrı
insanın ölüsüne de dirisine de karışır.

Dün ne oldu biliyor musun
sen öldün
sen dün öldün biliyor musun
bilmiyorsan söylemiş oldum kusura bakma
biliyorsan zaten biliyorsun
hesapsız kitapsız gitmiş oldun amma
ölümün en güzeli budur biliyorsun.

Bugün yas var derlerse inanmam
bugün cenaze var derlerse gitmem
bugün bir ölü var defnedilecek derlerse kabullenmem
bir kürek toprak çok
bir dünya toprak atsan yok
bugün biri öldü derlerse inanmam.

Postacı kaç kere çalarsa kapıyı
ben de o kadar denerim elimi kana bulamayı
yarısı kadar da intiharı.

vira bismillah de hû.

26.11.2020
Bamberg, Haus.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder