14 Eylül 2014 Pazar

Aforizmalar VIII

  • Ben yine en çok Ocak'ları seveceğim. Ocak ayında yanan ocaklarda ısıtacağım kalbimi. Eylül'ler hüzne boğuldu.
  • Dokunmanın olmadığı sevgi de olmuyor. Çünkü kalp, sarıp sarmalamak diliyor.
  • Ciğer kelimesini bana sevdirdiğin için seviyorum seni.
  • İyi ihtimalle birkaç yıl daha yaşayacağım, kötü ihtimalle daha fazla. İşte benim hayata bakışım.
  • Ben şiirin söz dinlemeyenini severim; Şiire söz geçmez ki.
  • İçimde giderek sayısı artan ölümler var.
  • 'Gözlerimin kahverengi olmasını en çok neden severim bilir misin?' dedi. 'Görme yetisi en güçlü olanların göz rengi kahverengidir. Okumakla kaplı bu hayatta en çok onlara ihtiyacım olduğundan...'
  • Göğsümde dört nala at koşturan ve her şeyi yakıp yıkan Cengiz Han'lar var.
  • Benim için âşk biraz da ben öldükten sonra sevgilimin özlem dolu bir ateşte bana kavuşacağı ânı beklemesidir.
  • Âh, Milena'âşk!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder